Doprava a platba

Způsoby dopravy na našem eshopu:

(Správnou cenu Vámi vybrané dopravy Vám vždy přesně vypočítá košík našeho e-shopu ještě před samotným vytvořením objednávky)

Dopravu zboží na adresu zadanou zákazníkem aktuálně zajišťujeme prostřednictvím:

 

České pošty 

Balík do ruky:

balik_do_ruky

zásilka do 20 kg

119 Kč (všechny ceny s DPH)

zásilka nad 20 kg

5 Kč za každý kg nad 20 kg (přesnou cenu zobrazí pokladna před dokončením objednávky)

 

Balík na poštu:

Logo_Balik_Na_postu

zásilka do 20 kg

109 Kč (všechny ceny s DPH)

zásilka nad 20 kg

5 Kč za každý kg nad 20 kg (přesnou cenu zobrazí pokladna před dokončením objednávky)

 

GEIS dopravní společnosti (pouze po ČR)

geis

zásilka do 25 kg

99 Kč (všechny ceny s DPH)

zásilka nad 25 kg

5 Kč za každý kg nad 25 kg (přesnou cenu zobrazí pokladna před dokončením objednávky)

 

PPL dopravní společnosti (pouze po ČR)

ppl_final

zásilka do 25 kg

129 Kč (všechny ceny s DPH)

zásilka nad 25 kg

5 Kč za každý kg nad 25 kg (přesnou cenu zobrazí pokladna před dokončením objednávky)


SPECIÁLNÍ SLEVA U VŠECH TYPŮ DOPRAVY:

u zásilek, u kterých by standardní dopravné převyšovalo 800 Kč, se cena nad touto hranicí počítá dále již pouze třetinou standardní ceny. Jde o motivaci ke koupi i těžších produktů (či více kusů).

 

Způsoby úhrady na našem e-shopu:

Uhradit lze:

  • dobírkou: cena služby je 15 Kč
  • bankovním převodem: po potvrzení objednávky obdržíte emailem proforma fakturu, na základě které provedete převod. Zboží odesíláme po připsání úhrady na náš účet.
  • platební kartou: pokud máte platební kartu uvolněnou pro platby na internetu, využijte nejrychlejší a nejpřesnější metody (pokud nemáte, požádejte o to svou banku). Po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu.

 

Postup reklamace při poškození zásilky dopravcem

 

Česká pošta:

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu u České pošty?

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem, např. podrobnou fotodokumentací.

 

PPL:

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu u přepravní služby PPL a GEIS?

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu uplatňuje reklamaci emailovou ( Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ) , či telefonickou cestou (840 550 555) a nadále vyčká pokynů reklamačního pracovníka. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do tří pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Prosíme o zachování obalového materiálu pro sepsání zápisu o škodě, který přijede na místo sepsat pracovník přepravní služby PPL nebo GEIS, popřípadě si vyžádá fotodokumentaci. Součástí fotodokumentace musí být poškozené zboží, jeho obal i s výplněmi a etikety nalepené na obalu, včetně označení křehké a adresy.

Kontaktujte nás

Tel:
E-mail:
840 550 555
info@bydleniazahrada.cz

 

        Možnosti dopravy

Logo_Balik_Na_postu

balik_do_ruky

ppl_final

              Facebook

facebook-logo

         Hrad Starý Jičín

hrad